19.2.2012

Tallinna

Tulin just kotiin rankan laiva ja bussireissun jälkeen ja päätin laittaa nyt heti teille näitä tallinnan matkakuvia! Kaikki meni niinku pitikin ja oli tosi mukavaa, menin siis ihan mun perheen kesken ku haluttiin jotenkin viettää lomaa yhessäkin :--)! Oli niiiiin piristävää päästä täält omalt kotiseudulta pois.. :) Lauantaina eli eilen kierreltiin vanhassa kaupungissa, mutta siellä oli ihan sairaan kylmä tuuli niin ei siinä paljoon pystyny ulkona olemaan. Mentiin ravintolaan syömään jonka jälkeen mentiin kahvittelemaan sellaseen outoon ja suureen kahvilaan mihin oli laitettu tollasia rakennuksia sisälle :Dmyöhemmin mentiin katsomaan sound of music musikaalia, joka oli tooodella hyvä!! Mulla oli sellanen olo et olin alipukeutunut mun bleiserissä ja kauluspaidassa, koska mun ikäsilläkin pojilla oli puvut päällä ja tytöillä oli kotelomekot ja korkokengät!!:D ei ihan tiedetty että toi oli niiiiiiiiiin hieno paikka,  mut se oli vaan positiivinen yllätys! Tottakai meil oli musikaalin jälkeen nälkä joten mentiin heselle XD hahah.... mut niin voikste kuvitella et siel makso kana-ateria 3e? Kunnei suomes oo noin halpaa :( täytyy sanoo et ruoka Tallinnassa muutenkin oli ihan älyttömän halpaa !
Tänään eli sunnuntaina herättiin seisovaan pöytään syömään (lisää ruokaa!!) ja sitten kierreltiin loppupäivä kaupoilla ja siinä se onkin mennyt :)

Mä oon väsynyt ja flunssassa joten mun on pakko nyt alkaa nukkumaan! Ylihuomenna taas laivalle jos vaan paranen huomenna :D
 Hyvää yötä kaikille, pus<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:-)