12.2.2012

dreams

Ajattelin nyt tehdä postauksen asioista mitä haluisin tai mistä haaveilen ja mitä en tuu välttämättä koskaan ees saamaan :D Mutta ainahan saa haaveilla?
Yks asia mikä on vähän alle kahden vuoden päästä ajankohtanen niin on auto! Oon tässä jo jonkun aikaa haaveillu tollasesta valkosesta bmw avoautosta... se ois jotain niin täydellistä! Ja kävishän mulle toi toinenkin tossa vieressä..! 
Toi peugeotin valkonen avoauto on myös tosi kiva, vaikkei se tosiaan ole sama asia kuin toi bmw xD mutta hinta on varmasti kivempi... :D mähän kun olen tällanen autoasiantuntija! Ja mun mielestä noi mini autot on vaan niin söpöjä että kyllä tollanenkin kelpais mulle vaikka heti!
Mun unelma ois asua ulkomailla, kattokaa noita talojakin tossa ylhäällä! Mutta jos ostan suomesta talon, niin haluaisin sen merenrannalta.En tykkää kauhean modernista sisustuksesta joten mun talon pitäisi olla tosi kodikas ja viihtyisä. Oma uima-allas olisi aivan ihana, vaikkei sillä näissä suomen keleissä oliskaan kauheesti käyttöä. Haluaisin ison terassin, niinkun tossa yhdessä kuvassa ja mielestäni toi takka on tosi kiva tossa! Oon aina halunnut ison kylppärin ja porealtaan ja olishan se iso vaatehuonekkin kiva.. Tykkään kaksikerroksisista taloista joten sellaset tosi näyttävät portaat ois kivat :) 
pariisi,lontoo, new york ,california,miami,thaimaa,dubai....niiiin paljon paikkoja mihin haluaisin mennä! Ollaan jo mietitty kavereiden kanssa että ois kivaa lähtee reilaamaan ja toivon et me lähetään , koska kavereiden kanssa matkustaminen olis parasta :--)

2 tärkeintä asiaa:
-Kaverit
Mulla on paljon sellasia moikkaustuttuja, mutta muutama sellainen kaveri mikä merkkaa mulle todella paljon. Ilman heitä en olis tässä ja mun elämä olis ihan erinlaista. Mun on pakko aina päästä avautumaan mun asioista ja on ihanaa että jollain on aina aikaa kuunnella mun murheita jotka voi tuntua muiden mielestä ihan turhilta! Kavereiden kanssa oon kokenut kaikki hauskimmat ja kaikki ei niin hauskat jutut :) On ihanaa että jotkut välittää aidosti musta ja on kiinnostuneita mun tekemisistä, joten ISO kiitos heille<3
-Perhe 
Oon onnellinen siitä että meijän perhe on tosi läheinen ja perhe ei ikinä häviä mihinkään <3 

4 kommenttia:

  1. Noi talot on kyl jotai nii hienoi!!!!!!!!!! :D

    VastaaPoista
  2. Äää eve muutetaa ulkomail ja ostetaa mersut ja eletää siel loppuelämä eiks je?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooooo todellakin, näin me tehään!!!! oon valmis lähtemään vaik heti :)

      Poista

:-)