28.2.2012

väsyttääää

Kuvissa näkyy mun uusi laukku (jonka äiti lahjotti mulle), musta toi on kivaa vaihtelua kun se on vähän erinlainen:) Pystyn syömään kiiviä (!!) kun oon ollu ennen sille allerginen vissiinkin ja eilen ku söin sitä niin ei tullu mitään oireita :D oon niin ilonen oon tänäänki syöny jo kaks kiivii XD Sain myös uuden ripsarin, ja suosittelen tota ainakin mun mielestä toi on todella hyvää ripsaria. Oon ennen käyttänyt sitä keltasta mutta tää on parempi:) 
Olin tosiaan lauantaina Julin kanssa, ja sunnuntaina näin pitkästä aikaa mun parhaita kavereita eli Venlaa Jasminia Iinaa ja Janinaa :) Tehtiin Venlalle värinpoisto ja siinä se päivä menikin värjäillessä :D Eilen alko siis koulu ja ei ollukkaan niin paha palata kouluun ku aattelin vaika väsymys onkin tosi kova! Enää kaks päivää aikaa lukea kemiaa ja pitäis varmaan pian alkaa lukemaan....... ei yhtään nappaa! Mut ei nappaa sekään et jos en pääse läpi niin joudun uusii koko kurssin :/ 
Luulen että kirjottelen tänne seuraavaksi viikonloppuna :) perjantaina jo kivat suunnitelmat tiedossa ja niistä tännekkin ehkä jotain kuvia sitten :) 

4 kommenttia:

:-)