24.2.2012

lomailuu

 Olin tiistain-keskiviikon laivalla, kuvia tuli otettua paljon mutta tossa teille nyt vain pari, koska oon vähän laiska lisäilemään nytten näitä kuvia! Tiistai päivällä olin viellä vähän flunssassa, mutta se jäi / unohtus heti kun pääsin laivalle joten hyvä niin. Laivan keski-ikä oli tälläkertaa n.70v .. x) Mutta eipä se meitä haitannut, seura on kuitenkin aina tärkeintä, olin siis Tytin kanssa mutta Niko ja Juhakin oli koko laivareissun mukana ja kyllä siellä muutama tuttukin oli :) Seuraava päivä oli vähän tylsempi koska laiva keikkus aika pahasti.. :Dja illalla olin onnellinen kun pääsin omaan ihanaan sänkyyni nukkumaan kaikki univelat pois! Nyt on vaan sellanen fiilis ettei laivaa enää vuoteen koska oon tosiaan ollut 3x laivassa tässä viikon sisällä..
tallinnan ostokset näkyy tossa ylhäällä. Ostokset jäi tosin tosi vähäisiksi :)
Toppi: Bershka 20e
Kultainen paita: bull & bear 12e

heipsan! Hiihtolomalla oon ehtinyt jo tekemään vaikka mitä, torstaina nukuin laivalta tulleet univelat pois ja lähdin heti moikkaamaan jassua kun pääsin sängystä ylös. Koitettiin lukea uusintoihin... eli tosiaan joudun sen kemian uusimaan.. mutta ei meijän lukemisesta oikeen mitään tullut :D Päivemmällä kävin keskustassa vähän ajelemassa ja illalla lähdin viellä janinan kanssa kahvittelemaan ja vaihtamaan kuulumisia :) Tänään Iina tuli mua moikkaamaan hetkeksi, ja taisin nukkua loppupäivän ..xd Illalla kuitenkin lähdin janinalle vähän istuskelemaan iltaa! Oli tosi kivaa ja nyt voisinkin lähteä nukkumaan koska huomenna olis tarkotus mennä kaupungille julin kanssa joten pitää kerätä voimia x)
pus<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:-)